Tisztelt Ügyfeleink

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

Régóta nem jelentkezünk aminek egyetlen egyszerű oka van. Átlagosan havonta 100-150 gép érkezik hozzánk javításra.

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy megtisztelnek bennünket, azzal, hogy ránk bízzák berendezéseik javítását és mivel a hozzánk beérkező gépek elég széles skáláját igyekszünk

szaktudásunknak és beszállítóinknak köszönhetően szervizelni,

legyen szó kerti vagy kézi szerszámgépekről, aggregátorról, döngölőbékáról….. így erőfeszítéseink, reggeli és esti túlóráink ellenére is előfordul, hogy a gépek átfutási ideje hosszabbra sikeredik a vártnál.

Ahogy eddig is és a jövőben is célunk lesz, kifejezetten nagy hangsúlyt fektetni üzletünkbe betérő vendégeink kérdéseinek megválaszolására, megrendeléseinek feldolgozására, szaktanácsadásra.

Folyamatosan ötletelünk, hogy hogyan tudnánk szolgáltatásainkon fejleszteni, ám egy nap számunkra is csak 24 órából áll.

Sokan bele se gondolnak, miért ilyen hosszadalmas az átfutási idő, ezért felsorolnék pár egyszerű ám de logikus tényt, hogy jobban belelássanak munkánkba:

– A szervizelésre beérkező gépek javítása minden esetben hiba feltárással kezdődik a tulajdonos által megadott hibajelenség által.

A mai berendezések relatív bonyolult eszközök, de egyszerűen javíthatóak, ha sikerült a hiba okát feltárni.

– A hibafeltárás után ugyebár össze kell írni a szükséges alkatrészek listáját, kikeresni a robbantott ábrákról a szükséges cikkszámokat, árajánlatot készíteni…..

– Ezek után be is kell szerezni a szükséges alkatrészeket. Több mint 20 márka javításával foglalkozunk, a megrendelések adminisztrációja is jelentős időt vesz el a munkaóráinkból amihez persze ahogy korábban említettem még hozzá jönnek vásárlóink megrendelési is.

– A megérkező alkatrészek beépítése után sok esetben fordul elő, hogy további javítások szükségesek ennek szemlétesére egy hétköznapi, egyszerű példa:

Beérkezik egy kisflex nem indul hibajelenséggel. A hibafeltárás után kiderül, hogy csak a munkakábel van megszakadva. A kábelt kicseréljük, majd a gép beindítása után kiderül mechanikai hibái is vannak, pl. csapágyak búgnak, stb..

Fő filozófiánk a gépek költséghatékony javítása így ilyen esetben tájékoztatjuk a gép tulajdonosát a felmerülő hibáról, kikeressük a szükséges alkatrészeket ismét, új árajánlatot készítünk….

Így lesz egy 10 perces kábel cseréből 1 munkaórát igénylő munkafolyamat.

Szakszerű, Vevőorientált hozzáállásunk eredményeként könyvelhetjük el, hogy mind magánszemélyek, vállalkozók, önkormányzatok,

egyesületek egyaránt hozzánk fordulnak meghibásodott gépeik újra munkába állításnak céljából amiért rendkívül hálásak vagyunk.

Dolgozunk az ügyön, hogy lerövidítsük az átfutási időnket és tervbe van a korábban beígért nyereményjáték kihirdetése is 🙂

Köszönjük figyelmüket és türelmüket.

Üdvözlettel,

Ottó és Balázs

[/et_pb_text][/et_pb_column] [/et_pb_row] [/et_pb_section]